maandag 26 september 2011

Zwemloop Wilrijk : Jelle

Het Vlaams Kampioenschap zwemloop, Jelle was er al een paar weken over bezig, omdat iedereen het erover had.  Maar voor hem maakte het op zich niet veel uit.  Gewoon een zwemloop gelijk een andere.  We waren vooral benieuwd hoe snel hij deze keer zijn 50m ging zwemmen.  Donderdag op de zwemtraining nog 1'35.  En nu?  De uitslag nagekeken en het is nog altijd niet duidelijk.  Geknoei met tijden van plaats 7 en 8.  Kijk het hier maar eens zelf na.
Na een beetje wikken en wegen en kijken naar de videobeelden ben ik er nagenoeg 99% zeker van dat het 1'27 is.  Dus nog een verbetering van 8".
7de plaats dus en een eindspurtje op het scherp van de snee voor plaats 6. "De andere had iets meer over" zei Jelle, "Ik kon niet meer sneller" en dat is een eerlijke analyse.

3 opmerkingen:

Werner zei

Niet alleen het zwemmen is verbeterd, de vervanging van papa door mama in de wisselzone levert precies ook enkele secondes winst op :)
Dikke proficiat Jelle!

Jelle, Jarno en Wilfried zei

Awel merci

de papa

Anoniem zei

Super !!! Ik had op mijn chrono 1:32 toen hij buiten kwam naar de wissel. Dus tijd is dan 1:27 binnen, veronderstel ik ...
Proficiat !!! Helen