dinsdag 13 september 2011

Jarno : zwemloop Geel

Man, man man wat een wedstrijd.  Denk dat dit 1 van mijn betere is van dit jaar.  Er was veel tegenstand.  Ik vertrok in de eerste reeks samen met de Belgische kampioen Yorben Verboven en Quinten Aelbrecht.  Het zwemmen ging redelijk 3'04 maar Quinten en Yorben zwommen 2'55 en 2'51.  Ik moest dus al direct in de achtervolging.  De wissel kon een tikkeltje sneller maar was zeker snel genoeg.  Ik zocht mijn tempo in het begin van het lopen want als ik te snel vertrek krijg ik steken in mijn zij.  Na 1 van de 3 ronden liep ene John Sprangers langs mij door.  Ik ging mee, zijn tempo lag net iets hoger als dat van mij maar het ging.  Onze achterstand op de 2de, Quinten werd kleiner.  Yorben was dan al verder weg dus plaats 2 was het hoogst haalbare.  In de laatste ronde op 400m van de streep viel die John een beetje stil en ik versnelde.  In de voorlaatste bocht had Maarten gezegd moest ik nog eens versnellen.  Dat deed ik, het ging echt heel goed. Ik haalde ook Quinten in en kon dus 2de worden in mijn reeks. 
Nu was het wachten op de volgende reeks waarin Simon Folens en Jasper Tormans vertrokken.  2 heel goede zwemmer, ze zwommen 2'32 en 2'31.  Aan die Folens was niks te doen, hij won met groot verschil. Jasper viel terug in het lopen en zo kon ik nog het podium op voor de 3de plaats. Ik was content ze.

Hier de uitslag en hier foto's
Aan de video wordt gewerkt. Papa en Mario hebben alle twee gefilmd en moeten nu die beelden samen voegen.  Da kan nog wa duren ;-)

Geen opmerkingen: