dinsdag 27 september 2011

Zwemloop Wilrijk : Jarno

Vlaams Kampioenschap, dan moet je altijd net iets meer kunnen.  En dat zat er niet in.  Ik denk dat mijn wedstrijd op zich niet slecht was tov de vorige maar Quinten die 3de werd en mij voor de 1ste keer klopte dit jaar kon zondag net dat beetje meer.  Ik zag dat ik bij het begin van het lopen wel iets verder achter hem lag dan anders maar ik hoopte nog op mijn 2de sterke ronde.  Maar de kloof werd niet kleiner, zelfs een beetje groter en dat eindschot van anders kwam er ook niet uit.  Spijtig want ik had gehoopt op die 3de podiumplaats.  Daarom was ik wel wat teleurgesteld achteraf. 
Het seizoen zit er nu op en nu zal het de ganse winter werken worden aan het zwemmen want volgend jaar moet ik zegt trainer Mario 2'50 kunnen zwemmen op de 200m.

Bekijk hier de video die papa gemaakt heeft van de wedstrijd

Geen opmerkingen: