vrijdag 26 augustus 2011

Triatlonkamp Herentals, net terug

We zijn terug thuis.  Vandaag hebben we nog in open water gezwommen maar door verschillende onweders is het maar een korte training geworden.  Maar het is al genoeg geweest deze week.  Een paar keer goed erdoor gezeten maar het was fijn.  Ik heb andere ateleten van mijn leeftijd beter leren kennen (Mathias, Pepijn, Jules, Timo) en nu ook eens met andere trainers getraind, leuk.  Volgend jaar wil ik zeker opnieuw mee gaan.  We hebben deze week 4 keer gezwommen.  3 keer in een 25m buitenbad en 1 keer vandaag dus in open water. Onze groep kreeg zwemtraining van Gilles Cottyn. 3 keer gelopen, vooral in het bos. We hebben een keer of 2 gefietst alles bij mekaar 80km.  Eén van de plezanste zaken was dat we in Viersel naar het parcours van de wedstrijd zijn geweest en onze wissels hebben mogen oefenen.  Morgen heb ik daar voor de eerste keer een triatlon jeugd C wedstrijd.
Maandag heb ik nog stukken gehad aan het plaatje van mijn koersschoen, er was een stuk afgebroken.  Papa heeft dan aan Mario zijn pedalen en plaatjes van zijn TT bike mee gegeven.  Ik denk dat ik ze er op laat staan ;-)
Voor de rest was het eten niet slecht, er waren wel een paar zaken bij die ik niet at.  's Avonds deden we dan eens een spelleke of keken we naar een film.  Om 21u45 moesten we gaan slapen en opstaan deden we om 7u30-7u45.

Nu ga ik met de beentjes omhoog liggen in de zetel want Mario heeft gezegd dat ik goed moet rusten voor morgen :-)

Foto's van ons kamp vind je hier

1 opmerking:

Stefan zei

Jarno veel succes in Vierzel