maandag 20 juni 2011

De kogel is door de kerk

Neen de kuit is niet beter. Dus heb ik een beslissing genomen.  Ik zal niet starten in Oostenrijk.  Ik heb uiteindelijk de knoop doorgehakt.  Het lijkt alsof er een last van mijn schouders valt.  De blessure duurde te lang, er zat ook geen vooruitgang in, waren geen vooruitzichten en mentaal is het op, totaal op.  En vermits een ironman voor een heel groot stuk een mentale veldslag is, kan ik ginder niks gaan doen. Meer valt daar niet over te vertellen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

dat is spijtig, maar kop op er zullen nog wel uitdagingen volgen.
Zwemcoach

Anoniem zei

Jammer, maar waarschijnlijk de juiste beslissing. Spoedig herstel!

Endurance Junkie
http://www.endurance-junkie.com

Stefan zei

Spijtig, maar mss toch een verstandige beslissing genomen.
verzorg je maar goed. tot zondag.