zondag 2 september 2012

Balen

Neen het was niet balen in Balen, alhoewel bijna... toen ik mijn fiets ging halen na de wedstrijd stond die met een platte voorband in de wisselzone.

Na de finale van het zomerproject van Jttl gisteren vandaag de Just 4 fun in Balen.  200 zwemmen, 10 fietsen en 2.5km lopen.  Er staat altijd wel wat jeugd aan de start en met afstanden die toch wel iets meer zijn dan ik gewoon ben, vooral in het fietsen en lopen zou het wel eens een harde wedstrijd kunnen worden.

Ik zwom goed en kwam als 2de uit het water.  Na de wissel als eerste de fiets op na een trio.  Sybren Blondeel kwam vlak achter mij maar kon niet aanpikken.  Ik kwam bij die trio en besloot hem in te halen toen we van het jaagpad afreden.  Daardoor zag ik het niveauverschil in de weg niet en bang, tot op de velg in het gat.  Oei oei, gelukkig bleef alles heel en ik was gaan vliegen.  De rest van de 10km gans alleen voorop gereden.

In het lopen haalde de loper van die trio mij  nog wel in maar ik kwam toch als 1ste individueel binnen.  Die jongen kwam naar mij en vroeg hoe oud ik was.  13.  hij trok wel erg grote ogen moet ik zeggen.  Na mij spurtte Sybren naar de 2de plaats.  We laten hier een aantal Jeugd B atleten achter ons.

Dat was dan de laatste 3atlon van dit seizoen.  Nu nog een aantal zwemlopen en morgen terug naar school :-(

Geen opmerkingen: