zaterdag 14 juli 2012

Morgen ... Aarschot

Tim en Mario schreven zich in Klagenfurt reeds in voor Aarschot, het sprintje wel te verstaan.  Op die ene regenachtige vrijdagavond heb ik dat dan ook maar gedaan.  Na La Roche en de val ging het niet goed.  Ook bij het terug hervatten van de trainingen bleef mijn linkerlies opspelen.  In het fietsen had ik er iets minder last van, in het lopen begon de pijn na een kilometer of 2 en dan was het best de kortste weg naar huis nemen.  Na een aantal weken niet lopen, afgelopen maandag dus opnieuw een poging.  Jammer maar helaas nog van't zelfde.  Ik had al spijt dat ik betaald had voor Aarschot.  Donderdag dan osteopaat opgezocht.  Die heeft  de heup en het bekken nog eens behandeld want van daaruit komt de pijn.  Hopelijk is zondag alles genoeg genezen en anders bijten we maar een paar kilometer wat harder op de tanden.

Geen opmerkingen: