zondag 6 mei 2012

Ballonnetje

Ik wil hier toch wel even een ballonnetje oplaten als u het mij vergeeft. Het gaat over het volgende.  BK duatlon voor de jeugd in St George. Net datzelfde weekend worden er nog een zwemloop (in Brugge) en een jeugdtriatlon (in Genk) georganiseerd.  Ik heb zoiets van, als er een BK voor de jeugd is doe je dat weekend geen andere jeugdwedstrijden, of ben ik daar verkeerd in? Ligt het aan de Bond of aan mij.  In het voorbije verleden ook al 2 zwemlopen en een jeugd C triatlon op hetzelfde weekend.  Er zijn al maar zo weinig wedstrijden en dan duw je ze gewoon op mekaar op dezelfde dagen of weekends. Misschien iets om eens over na te denken.
Ok niet iedereen doet graag een duatlon maar de andere wedstrijden lijden er toch onder dat een aantal jeugdigen andere oorden opzoeken.  Het jeugdcontingent is al maar zo klein en dan moet het zich nog opsplitsen ook.
Uch, ik heb gezegd!!!

Geen opmerkingen: