vrijdag 23 november 2012

Ik word sneller papa en jij ...

Ik weet nog dat de papa van Yorben Verboven op de laatste zwemloop zei :"In't zwemmen kan ik hem al lang niet meer volgen".  Waarop ik antwoordde:"Ik voorlopig wel nog".

NOT

Sinds gisteren dus niet meer.  Gisterenavond werd er een nieuwe verhaallijn in ons triatlondagboek ingevuld. Zoon zwemt nu sneller dan de papa.  Een 200m test.  Jarno zwom net als 2 maanden geleden op de testdag in Leuven 2'41" (toen met induikstart, nu met in water start).  Een uurtje later mochten de "groten" aantreden.  Papa zwom 2'45".

Excuses, neen ook niet dat ik pas hersteld was van de buikgriep en dat we 30' ervoor nog 400m voluit hadden gezwommen :-)

Ik heb nu nog wel wat jaren eer de volgende erover zal komen, hoop ik.  Jelle zwom gisteren zijn 100m in 2'03" met een eerste 50 in 56".

Geen opmerkingen: