vrijdag 8 juni 2012

La Roche111


Nu ik er zo bij nadenk is het toch al een tijdje geleden, eigenlijk, een hele tijd geleden dat ik nog eens aan een triatlon heb deelgenomen.  Tel Herderen daar niet bij mits zwemmen gescheiden is van de rest.


Vorig jaar nog Worms maar dan is het al terug in de tijd met in 2010 Ironman Nice en een sprintje in Kamperland.. Dus hoog tijd om nog eens  een triatlonneke te doen.
Met La Roche heb ik er natuurlijk weer eentje uitgekozen om u tegen te zeggen. Komt daarbij nog dat de conditie niet echt schitterend is maar eens dat nummer opgespeld gaan we ervoor. Er is al genoeg gezegd over de zwaarte van het parcours dus daar gaan we niet over beginnen zagen.

Ik hoop enkel dat de weergoden ons wat gunstig gezind zijn want ik ben dit jaar al genoeg nat geworden en heb al meer dan genoeg kou geleden.

Enkele weetjes over de wedstrijd.

* 111 = 1km zwemmen / 100km fietsen (1800 hgtm) en 10km lopen.  

* het fietsparcours zou 1km te kort zijn
* temperatuur van het zwemwater in de Barrage van Nisramont 17°
Dit zijn de hellingen die we moeten bedwingen
* aantal deelnemers 569 : 225 M21 / 207 M40+ / 46 M50+ / 32 F21 / 24 F40+ / 5 F50+ Ge ziet dat de "oudjes" goed vertegenwoordigd zijn
* start is om 8u30 zondagmorgen
* je kan de wedstrijd live volgen via deze link
* Axel Zeebroek is de grote favoriet voor de overwinning zondag

Geen opmerkingen: