zondag 19 februari 2012

Een paar vliegen in 1 klap

Gisteren samen met Geert, een atleet die ik begeleid het parcours in Herderen gaan verkennen.  Zo had ik in 1 weg ook een idee over hoe zijn fietsen is en waaraan er nog zal moeten gewerkt worden.  Vlieg 1

Het is niet dat ik Herderen niet ken maar ook dit jaar weer een kleine verandering ten opzichte van vorige jaren dus altijd eens fijn om het op voorhand eens gereden te hebben.  Dat fijn moet tussen haakjes want het is en blijft een relatief zware bedoening, niet alleen het parcours maar ook de wind en de smalle wegen. Vlieg 2

Terug thuis aangekomen trokken we (Geert, Jarno (die intussen ook een fietstraining gedaan had) en ikzelf) de loopschoenen aan voor enkele rondjes rond de blok.  1 rondje is ongeveer 540m. Meteen nieuwe loopschoenen kunnen uitproberen. Vlieg 3

Rustig opbouwend en alsmaar sneller met als snelste voor mezelf  ééntje tegen 3'52/km. Ik moet toegeven dat ik in die snelle ronde wel de minst goeie loper was.  Jarno enkele seconden voor mij en Geert, tja die vloog.  Om het met de woorden van Jarno te zeggen, "die loopt vet hard man". Al weer iets bijgeleerd. :-) Vlieg 4

Geen opmerkingen: