vrijdag 15 februari 2013

Testen

Gisteren stond er opnieuw een 400m test zwemmen op het programma.  Deels als testcase voor de the boys en girls die in Herderen deelnemen en voor de anderen, waaronder ikzelf was het een goede waardemeter om te kijken of er de afgelopen maanden wel vooruitgang geboekt is.
De vorige test dateert van eind november 2012. De chrono stopte een paar maanden geleden op 5'53.
Ik had gisteren al tijdens de opwarming een vrij goed gevoel.  Ge hebt dat soms dat ge op voorhand al weet dat het niks gaat worden of in het andere geval dat het wel snor zit.  Gisteren was het dus moustache.  Maar toch is het altijd effe afwachten of de chrono er ook zo over denkt.  Ik vertrok niet te bruusk zodat ik ook niet stilviel na 150-200m maar het tempo nog kon verhogen. Ik kon mij ook een beetje optrekken aan Wim in de baan naast mij die even snel zwom.  Het verdict 5'44", 9 seconden sneller dan de vorige keer. Allez we zitten op het goede spoor.

Geen opmerkingen: